June 01, 2009

Flower Power! woots!

PHOTOS! (comment on it yeah ^^)



IMG1327A





IMG1328A-1





IMG1328A-2





IMG1329A IMG1331A-1





IMG1330A





IMG1332A





IMG1334A





IMG1325A





IMG1326A

6 comments:

Jackie Loi said...

i see alot noise in d pic..u use very high ISO?

~Julie Kiing@馨媛~ said...

sad photos....but I like it...^^

stephy said...

@jackie : erm.. I used my phone camera.. @_@ haha..

@julie~ thanks! yeah, when I saw the photo I wanna take it with a nostalgic feeling.. so.. :)

kenwooi.com said...

wow with phone camera??
why so nice wan?? lol
i like it.. but the flowers kinda sad and dull..lol
keep it up! =D

yoon see said...

Wow! You are on again with your unique flower power!

stephy said...

@kenwooi: haha. geng lea. cheap phone with great photos! :D I see the flowers with a sad tone~ :)

@yoon see : LOL. coincidently I saw these beautiful flowers ma.. ma take photos lo.. XD flower haunting me after this layout is used. XD

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails